Jsou to primárně začínající firmy, které se dost často potýkají s nedostatečným přílivem nových zákazníků. Jenže právě ti generují zisk a pomáhají firmě růst. Finanční prostředky jsou omezené a vlastní propagace je všechno, jenom ne levná. Tak má vůbec tento začarovaný kruh nějaké řešení? Možná vás překvapí, že je jednodušší, než by se na první pohled mohlo zdát.
Reklamě vévodí sociální sítě
Televizní reklama? Dnes už předražený a neefektivní prostředek pro reklamu. Televizní reklama nemá již takový dosah, který si od něj řada firem slibuje. Zároveň je potřeba zmínit, že její cena není zrovna nejnižší. I z tohoto důvodu řada velkých, ale i menších firem přesouvá svou propagaci, kde to má daleko větší smysl – sociální sítě. Nebudeme si namlouvat, že boom sociálních sítích tu bude dlouho. Na druhou stranu, jejich rozmach je aktuálně vysoký a nepředpokládá se, že by tomu v dalších měsících bylo jinak.
Je pochopitelné, že si začínající firma nemůže dovolit propagaci takového formátu. N druhou stranu, je možné na sociálních sítích zpravovat vlastní profil, který reklamou sám o sobě být může. Sociální sítě jsou v tomto ohledu ale velmi komplikované a přilákat potencionální zákazníky může být náročné. Navíc se jedná o běh na dlouhou trať, která se ale může vyplatit.
Jiný způsob reklamy
Zkratka ppc reklama pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. A jak vypadají ppc reklamy? Jedná se o efektivní způsob propagace, kdy inzerenti neplatí za zprostředkování samotného inzerátu, ale až za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku.
Co je ppc kampaň? Firmy dnes již dovedou vytvořit kampaň, která má okamžitě měřitelné výsledky. Ppc reklama také dokáže zacílit na potencionální skupinu zákazníků či klientů. Tento druh reklamy zkrátka nabízí skvělý balanc mezi účinností a cenou.