Je spousta dětí, které se rozhodnou jít studovat IT, ale mohou mít pocit, že učitelé něco takového nevysvětlují příliš dobře a to například z toho důvodu, že nejen daný student má pocit, že učivu nerozumí. Pokud danému učivu nerozumí celá třída, rozhodně nebude chyba ve studentech ale ve vyučujícím, protože neumí informace podat tak, aby se je studenti mohli zapsat a také zapamatovat. Takoví učitelé jsou nejhorší, protože člověk může mít s daným předmětem velký problém a bude doufat, že to nějakým způsobem zvládne, ale nebude to snadné.
Je mnoho studentů, kteří se ve škole snaží zapsat všechny informace, které slyší a doma se je poté snaží pochopit nebo si najít na internetu dané téma a studovat z internetu. Je také možné, že právě díky internetu daný student učivo konečně pochopí, ale musí se jej doučit sám, protože učitel není schopen vše vysvětlovat tak, jak je to potřeba.
Věřte, že jsou vyučující, kterým je jedno, jestli žáci daný výklad pochopí nebo ne. Pokud jsou upozorněni na to, jestli by mohli svůj výklad více rozvést nebo některé věci dovysvětlit, daný vyučující s tím má problém a místo toho, aby výklad dovysvětlil, pokračuje k dalšímu tématu.
Jestliže se ale k něčemu takovému staví tímto způsobem učitel IT, je jasné, že studenti z něčeho takového nebudou mít radost, protože potřebují, aby každá látka byla vysvětlena co nejvíce do podrobna, aby daný student věděl, jak s čím pracovat, co děla v případě, že se vyskytne nějaký problém apod. Pokud studentům není něco takového dostatečně vysvětleno, opravdu mohou mít problém dané věci poté sami vyřešit, jelikož nebudou vědět, jak na to.
Něco takového ale začínají dělat vyučující i na jiných školách a ani to nemusí být obor IT. Něco takového ale není dobré, protože studenti pak mohou mít sami ze sebe špatný pocit a to i přesto, že něco takového není vůbec jejich chyba.