Nízká návštěvnost je velmi častý problém, se kterým se potýkají mnozí majitelé webových stránek. Zejména začínající stránky to mají v záplavě dalších tisíců obdobných webů poměrně náročné. Je tedy dobré vědět, jak proti tomu bojovat, a jak zvýšit návštěvnost na maximum. Základem je samozřejmě správný marketing a reklama. Další velmi důležitou, avšak hodně opomíjenou záležitostí, je seo optimalizace.
Dobrá pozice je řešením
Seo webu https://www.seolight.cz/ je služba, jejíž https://www.tyden.cz/rubriky/sport/tenis/selfie-s-putinem-preje-si-tenistka-jejiz-lechtive-fotky-neuvidite_458492.html cílem je zvýšení návštěvnosti vašich stránek jako takových. Zvýšení návštěvnosti je však až druhotným vedlejším účinkem optimalizace. Prvotním záměrem je zlepšení pozice vašich stránek na Google a Seznamu, tedy na těch nejpoužívanějších vyhledávačích. Pokud se zamyslíte, obojí spolu velmi zásadně souvisí. Jakmile se totiž vylepší pozice ve vyhledávači, budou vaše stránky více viditelnější a lidé se na ně budou mnohem snadněji dostávat. Přestanou být zkrátka neviditelné, jak je tomu u milionů nejrůznějších webů po celém světě. Je zkrátka potřeba, abyste zaujali co nejlepší pozici, ideálně první stránku, první odkaz. S tím vám pomůže právě vhodně cílená profesionální optimalizace.
Kroky, které vedou k cíli
Optimalizace je složena z několika dílčích částí. Nejvíce času zabere zpravidla psaní PR článků a vkládání zpětných odkazů směřujících na váš web. Časově náročná je i jejich následná publikace na tematické weby.
- Návrh klíčových slov – vyberou se klíčová slova, která se budou následně vyskytovat v PR článcích
- Zanalyzování vašich stránek – odstraní se všechny chybičky, které mohou přispívat špatné pozici ve vyhledávači
- Psaní PR článků – zkušení textaři budou psát desítky článků s konkrétním zaměřením
- Vkládání zpětných odkazů do PR článků – do článků budou vkládány odkazy vedoucí na vaše stránky
- Publikace na tematické weby – články budou publikovaný na různé online magazíny